NYX HD concealer - 03 light - 04 beige - 06 glow

Merhabalar,

Bugün sizlere uzun zamandir severek kullandigim NYX markasinin HD gözalti kapaticilarindan bahsetmek istedim. Bendeki renkleri 03 light, 04 beige ve 06 glow. Markanin hayvanlar üzerinde test yapmadigini da belirtmek isterim. Kullandigim ve elimde bulunan 3 rengi de paylasmak istedim ki belki sizlere yardimi olur, eger almayi düsünüyorsaniz.. Benim bildigim 10 kadar farkli renk secenegi var hatta belki daha fazla..

Bir tanesini Almanya Douglas magazasindan 6,99 euroya almis ve begenmistim. Sonra Amerika´da 4,99 dolara bulunca 2 farkli rengini daha aldim.




Ince uzun bir sisede ve 3 gram ürün iceriyor. Acildiktan sonra raf ömürleri 6 ay. Kendi aplikatörü ile de güzel uygulanabiliyor. Ben kendimce farkli renkleri karistirararak da uyguluyorum. Mesela beige ve light karisimi hem morluklari kapatiyor hem de aydinlik bir görüntü kazandiriyor göz altlarima.


Gelelim yorumlarima;

- ince bir yapisi var, kolayca dagilip cilde yedirebilirsiniz
- ince yapisina ragmen kapaticiligi güzel
- hemencik ucmuyorlar ama tüm gün kalici degiller maalesef! Yarim gün kadar sabitler pudra ile sabitlendiklerinde!
- öncesinde bir renk nötrleyici uygularsaniz, kaliciligi daha fazla oluyor (Ben Essence markasinin suradaki yazimda bahsettigim paletini ya da Rival de Loop markasinin surada bahsettigim kalem seklindeki kapaticisini öncesinde kullaniyorum)
- cizgilere dolmuyor !
- herhangi bir grilesme de yapmadilar



Ah su renkleri gösterebilmek icin ne kadar cok bekledim bir bilseniz, malum Almanya´da günes yüzünü cok göstermiyor ;)


Bu da dagittiktan sonraki duruslari ..


Ben sevdim, uzunca bir süre yetecek kadar da aldim ve kullanmaya devam edicem.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,

Zey

Yorumlar

  1. NYX'in concealerlerı epeyce övülüyor, ben de merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim magaza faaliyetleri biran önce baslar

      Sil
  2. NYX markasını çok beğeniyorum bende bunlarda çok güzel gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanin bircok ürününü kullaniyorum basarili gercekten, umarim magaza faaliyetleri biran önce baslar :)

      Sil
  3. çok güzellerrr, güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyorlar, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. NYX in birçok ürününü eBay den temin etmiştim, maalesef kapatıcılarını deneme fırsatım olmadı. Almanya' da ilk Douglas mağazalarına geldiğinde aşırı pahalıya piyasaya sürdüklerinden dolayı alman Blogger ve YouTube camiası tarafından boykot edilmişti.Sonrasında fiyatlar düştü ve makul bir hal aldılar. Türkiye' de o kadar çok marka varken (özellikle ABD markaları) NYX' in bulunmaması enteresan. Halbuki burada da Douglas ve Sephora mağazaları bulunuyor, Almanya' da Sephora faaliyet göstermiyor hala.

    Tanıtımın detaylı ve bilgilendirici olmuş canım, sağol :))

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralari kacirmisim, tesekkürler canimcim :)

      Sil
  6. nyx ürünlerini merak edenlerdenim ama bulamıyorum maalesef gratiste var sanıyodum bir aralar yokmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram sayfalarindan gördügüm kadari ile stok yeniliyorlar yakinda faaliyette olacaklarmis bircok yerde

      Sil
  7. Denemedim ama merak ettim, bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. şu anda kullandığım bütün NYX ürünleri ile aşk yaşadığım için bunları da ekliyorum listeye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarinizi sabirsizlikla bekliyorum, hepsini güle güle kullanin ;)

      Sil
  9. Kolay gelsin . İyi boyanmalar.. Tabi biz erkekler bu konulara hangi sıfatla yorum yapalım 😁Sızın sablondda anormal durumlar var mobil görüş şuan iyi görünüyor ama sayfanın sağ tarafını. Tasarımcı dan kaynaklı altta göstermiyor. Ve web görünümü algılayabiliyor. Benim Tasarımımda boyle deqıl. Versiyon farkı var.Yanı atıyorum birisi sizi izlemek isterse mobil girişte izleyemeyecek web görünüme geçtiğinde izleyebilecek. Bu ornek .benimkisinde de olay öyle deil . Tabiki Bı Tasarımcıya bağlı olan bir durum ben tasarlamadım veya editlemedigim için daha fazla yorum yapamıyorum.. Neyse iyi Çalışmalar efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tesekkür ederim. Blogun suanki halini (tasarim demek ne kadar dogru bilemiyorum:)) ben kendim kurcalayarak yaptim. Ama yakin zamanda bir elden gecirmek profesyonel bir is ortaya cikarmak istiyorum. Sira gelmedi maalesef..

      Sil
  10. Olayı cozdum ben size bi tasarım ayarlayalım çünkü mobil uyumlu bir tasarım değil suanki tasarımınız. Hemen işe koyuluyorum.. 2 gün içinde eşitleriz efendim siz üzülmeyin ondan kolay ne var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylari konusalim email ile olur mu ? Tesekkür ederim :)

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. harika görünüyorlar, light rengi bana uyarmış. elimdeki ürünler bitince nyx ürünlerini denemeyi çok istiyorum, sayende o zamana akdar fikrim olmuş oldu <3 emeğine sağlık, güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ziyaretin icin umarim sen de memnun kalirsin canim :)

      Sil
  14. Bulursam alacağım bu kapatıcıyı çizgilere dolmaması çok iyiymiş..

    YanıtlaSil
  15. En merak ettiğim kapatıcı bunlar sanırım artık online sayfası açılmalı :)

    YanıtlaSil
  16. ayyyy amerikada mı yaşıyon sen yaaaa ne taraftaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya´da yasiyorum ama bir konferans vesilesi ile Amerika´ya gittim Mart sonunda, gitmisken de alisveris yaptim biraz ;)

      Sil
  17. Türkiye'de online satışa bir başlasınlar. Bir sürü şey alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim herkes o ani dört gözle bekliyor :)

      Sil
  18. bende online satışı bekleyenlerdenim rujlarını cok seviyorum bu markanın ^^ fotoğraflar ve yazı şahane detaylı, sıkmayan , akıcı bi yazı daha ne olsunnn kiii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mutlu ettin beni <3 Rujlarin yazisi da gelecek :)

      Sil
  19. NYX ürünlerini genellikle başarılı buluyorum.Böyle yazıları okudukça da alacak listem kabarıyor.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler güzel yorumunuz ve ziyaretiniz icin <3

      Sil
  20. Merhaba, sizden konuyla alakasız bir şeyler soracağım. Acaba Amerika'ya nasıl gittiniz? Vize sıkıntısı varmış. Nasıl hallettiniz? Bende gitmek istiyorum da.. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amerika icin vizemi 3 sene önce aldim, 10 yillik verdiler, blue kartim oldugu icin avrupa icin..
      Suan ki durum nedir bilemiyorum ben 3 sene önce problemsiz aldim. 10 yil icerisinde de istedigim zaman gidebiliyorum extra bir islem yapmama gerek kalmiyor.

      Sil
  21. ben de bu ürünü çok merak ediyorum. İzmir'e bir gelse, içeriğine falan bakmaksızın alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim markanin en cok merak edilen ürünlerinden

      Sil
  22. Merhabalar.. ben
    mde çok merak ettiğim bir ürün.Mac'te nw20 kullanıyorum nyx hd serisinde hangi renk sizce bana uyar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Mac teki renklerin karsiliklarini tam bilemiyorum umarim buradaki renk swatchlari size bir fikir verir

      Sil

Yorum Gönder