NYX proof it waterproof eye shadow primer

Merhabalar,

Nasilsiniz?
Bu hafta nedense bloguma yazi yazmakta zorlandim. Sürekli taslaklari acip kapattim. Umarim gecicidir.
Kisacik bir yazi paylasmak istiyorum sizlerle. 

NYX proof it waterproof eye shadow primer

Ürünümüz 7 ml ve Almanya satis fiyati 6,85 euro.




Ürünün vaadi her türlü farinizi suya dayanikli yapmak ve gün boyunca sabit tutmak.
Waterproof yani suya dayanikli ibaresini üzerinde görebiliyoruz.
Ürünün acildiktan sonra ömrü 6 ay. 



Neredeyse hic renk vermiyor. Göz kapaginizda renk esitsizligi fazlaysa hafif kapaticiligi ile size yeterli gelmeyebilir.
Kokusu yok gibi, cok yakindan kokladim ama tuhaf bir koku almadim ben.
Yag gibi bir kivami var, dagitmasi oldukca kolay. Hizlica kuruyup sabitleniyor.



Markayla ilgili suan kafami karistiran bir durum var.
Eskiden satin aldigim ürünlerinde hayvanlar üzerinde test yapmadiklarina dair bir ibare var fakat son zamanlarda yeni cikan ürünlerinde bu ibare bulunmuyor.

Farlarin renklerini daha belirgin yapmaya da yardimci oluyor.
Alttaki resimde üst kisimdaki farin altina bu far bazini uyguladim, alt kisimda direkt olarak fari (far bazi uygulamadan) sürdüm.


Yagli göz kapaklarina sahip biri olarak, farimi gün boyu bozulmadan tuttu diyebilirim. 
Cizgilenme olmadi.
Gercekten vaadi gibi her türlü farinizi suya dayanikli yapiyor ayrica.
Far bazi uygulayip, farimi sürdüm. Sonrasinda parmagimi islatip göz kapagimda farimin üzerinde bastirdim, hic far gelmedi!
Vaadini yerine getiren basarili buldugum bir ürün oldu.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY


Yorumlar

  1. Bende uzun zamandır taslaklarımı yarım tutuyorum sanırım hangi ürünü yazmak istediğime bir türlü karar veremiyorum dönem dönem oluyor sanırım :)) Ürünün yeni ambalajlarına hayvanlar üzerinde test yapmadıklarını yazmamaları düşündürücü olmuş bende senden öğreniyorum. Açıldıktan sonra ömrü 6 ay değilde keşke daha fazla olsa benim gibi bitiremeyenler için mükemmel oluyor 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim gecicidir, sanirim NYX Loreal bünyesine eklenmis..

      Sil
  2. Bazlı bazsız göstermiş olduğun resme ve su testine göre bayağı başarılıymış. Benim de göz kapaklarım yağlıdır. Bu ürünü tanıttığın için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz icin ben tesekkür ederim

      Sil
  3. ben de bir far bazı arayışındaydım, iyi oldu bu ürünü bilmem. Benim aldığım ürünlerin bazılarında hem tavşan simgesi hem cruelty free yazısı varken, bir kaçında sadece yazı var. umarım bu konuda bir değişklik yapmazlar sadece ambalaj tasarımıyla ilgilidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim Loreal bünyesine gecmisler bu sebeple yeni ürünler hayvan testine tabi tutuluyormus

      Sil
  4. Şans verilmesi gereken bir ürün.Emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  5. biraz nars far bazına benzettim etkisi de aynı sanırım ben baz olarak bu ara color tattoo kullanıyorum bunu da deneyebilirim ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Color tattoo lara elim gitmiyordu hatirlatmis oldunuz :)

      Sil
  6. rivalde loop göz farı bazını kullanıyorum bir süredir oldukça memnunum paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkür ederim yorumunnuz icin :)

      Sil
  7. ben balmın göz farı bazını kullanıyorum gayet memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik deneme boyu the balm pit a lid on it bende de var ama henuz kullanmadim :/

      Sil
  8. mağazaya gittiğimde bakacağım canım :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Far bazlarını sıkça kullanıyorum Zey, elimdekiler genelde bitmek bilmiyor ancak özellikle waterproof makyaj istenilen zamanlar için çok iyi olabilir. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de buna bakınıyordum Zeynep, tam zamanında okudum yazını. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  11. Arada o isteksizlik bana da uğrar. Hele ki vaktim olduğu halde isteğim yoksa sinir olurum bu duruma.
    Gözlerime sadece tüm gün makyajı taşımak zorundaysam baz kullanıyorum.
    Flormar'ın göz makyajı için olan bazına takıldım ben bir süredir. Deneyeyim demiştim aldım sevdim, ikincisini aldım. Bari deforme etmeden fotoğraf çekip yazısını yazayım.
    Paylaşım ve bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki gelisimden önce yayinlarsan yaziyi ben de listeme eklerim :)

      Sil
  12. slm zeynom❤ Bunu mutlaka almaliyim ama umarim bulabilirim ya ve nyx yuz spreyini de almak iatiyoeum ama matimi yoksa işiltili olanimi alsam bilemedim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isiltili olani kullanmadim ama mat olani cok begendim :)

      Sil
  13. Farı suya dayanıklı yapması çok ilgimi çekti eğer bu ürünü bulabilirsem hemen deneyeceğim 😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder