Garnier nem bombasi - Yorgun ciltler icin - Lavanta yagi ve Hyalüronik Asit icerikli

Merhaba,

Almanya´da yeni cikan ürünler arasinda olan ve Türkiye´ye gelmesi yakin olan bir kagit maske paylasmak istiyorum.
Almanya Rossmann´da 2 euro fiyati.

Garnier nem bombasi serisine yeni eklenen maske yorgun ciltler icin düsünülmüs. Icerik olarak lavanta yagi ve hyalüronik asit baskin olmakla birlikte, nem iceren rahatlatici serum icerdigi belirtilmis.

Garnier nem bombasi serisindeki kagit maskelerden daha önce de normal ve kuru ciltler icin olani denemis ve blogumda paylasmistim. Ilginizi cekerse suraya tiklayarak yazimi okuyabilirsiniz. Blogumda sag tarafta en cok okunanlar kisminda da ilk basta yer aliyor.


Kullanmadan önce 2 saat kadar buzdolabinda beklettim maskeyi. Üzerinde buzdolabina koyun yazmiyor, hava sicak oldugundan soguk olsun istedigim icin yaptim bunu.
Kagit maske 2 katman, maskeyi yüzünüze koyduktan sonra üst kismindaki mavi yeri soyarak cikartiyorsunuz. Sadece beyaz kagit (maskemiz) yüzümüzde kaliyor ve 15 dakika bekliyoruz.


Yapisi yapis yapis oldukca yogun ve islak bir maske. 15 dakika degil, 30 dakika tutsanizda kuruyacak gibi durmuyor. Ben kurudugunu hissedene dek 35 dakika kadar beklettim.
 Sonrasinda kalan ürünü parmaklarimla cildime yedirdim. Bir önceki kullandigim Garnier nem bombasi maskesi yapis yapis hissi rahatsiz etmisti fakat bu o kadar rahatsiz edici degildi, yine de kendini hissettiren bir yapiskan hissi vardi yüzümde.


Garnier nem bombasi serisinin yorgun cilt icin olan bu maskesi kendisini kuruyana dek hissettiren ve verdigi ferah his ile rahatlatan bir maske oldu. 
Sonrasinda canli durdu yüzüm fakat lavanta yagindan oldugunu düsündügüm bir parlama oldu. Maskeyi kullandiktan 1-2 saat sonra rahatsiz edici bir parlama oldu t bölgemde.
Eger yagli cildiniz varsa makyaj öncesi uygulamayin cünkü makyajiniz kusabilir.

Lavanta yagi icerdigi icin benim yagli cildimde sivilce yapar mi acaba diye tedirgindim ama yapmadi. Maskeyi yapali 1 hafta olacak ve herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim.
Rahatlatma etkisinin anlik oldugunu düsünüyorum. Kalici bir etkisi olmadi, günü kurtardi diyebilirim. Tabiki benim cildimdeki etkileri böyle, sizler farkli seyler gözlemleyebilirsiniz.
Nem vermesine gelince bunu cidden hic anlamiyorum :) Ama rahatlattigi bir gercek !

Ürün ambalaji o kadar yansiyor ve parliyordu ki resim cekerken cok zorlandim, bu sebeple kusuruma bakmayin :/
Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. ben kullandım ama yararı oldu mu anlamadım :D

    YanıtlaSil
  2. Geldiğinde denemek isterdim fakat tek sıkıntım lavantalı olması. Bu kokuya o kadar hassasiyetim var ki; ismini bile andığımda başıma ağrılar giriyor. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen lavantayı hiç sevmem ben de, sabunu vardı çalıştğm yerde kendme başka sabun aldım

      Sil
  3. bunu hiç görmedim ben burada ya da dikkat etmemiş de olabilirim..

    YanıtlaSil
  4. Türkiye de olmadığı için dm'de görür görmez denemek maksatlı aldım, hatta diğer 3 farklı çiçekli versiyonlarını da aldım, henüz yapmadım, senin yorumlarını bekliyordum. Yazını okuyunca gönül rahatlığıyla yapabileceğimi anladım. Buzdolabı fikri için de ayrıca teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim bir üründü, benim de T bölgemde parlama yapacağı muhtemel...

    YanıtlaSil
  6. Benim de cildin aşırı kuru yağlı kremler kullanıyorum veya direk Hindistan cevizi yağını falan uyguluyoruz yüzüme ama yağı sivilce olarak geri tepti.Artik ne kullanmak gerekiyor şaştım yüzüm pütür pütür önerdiğini düzenli kullanabileceğim bi nemlendirici varmı? Teşekkür ederim şimdiden😀

    YanıtlaSil

Yorum Gönder