NYX Conceal Correct Contour Palette - medium

Merhabalar,
Bugün özel günleriniz icin tam kapatici bir ürün paylasimim var. Tabiki kapaticilik sizin icin önemliyse, günlük makyajda da kullanilabilir, tercih meselesi :)

Nyx conceal correct contour palette - medium

Almanya fiyati 12 euro, Türkiye fiyati 42 lira.

Bendeki medium rengi.




6 farkli ton iceren, yapisi kremsi, kolayca uygulanip dagitilabilen, cok yüksek kapatici bir ürün.
Tüm gün kalici oldu, pudra ile sabitlemeden...
Mat donuk bir bitisi yok, canli bir bitisi var.



6 farkli renge ilk baktigimda, hangi rengi nereye kullanabilirim ki acaba diye düsünmedim degil... Keske light rengi mi olsaydi dedim..

Ama özellikle suan biraz bronzlasmisken tüm renkleri rahat kullanabiliyorum.
Hangi rengi nereye uygulayabileceginizi, biraz deney yaparak kolayca bulabilirsiniz.

Nyx conceal correct contour paletindeki; pembelik iceren tonu göz alti morluklarimi kapatmak icin kullaniyorum.
Bu sicakta fondoten kullanmayi tercih etmiyorum cogunlukla. Bu sebeple renk esitsizliklerimi de farkli renkleri ayri ayri veya karistirarak kapatmak istedigim yerlere lokal uyguluyorum. Kendime uygun rengi biraz karistirip oynayarak buldum diyebilirim.
Yine kontur de yapabilirsiniz bu palet ile, bronzer olarak da kullanabilirsiniz.
Hangi kahve tonu size en uygun olur denemelisiniz. Ilk renk biraz turunculuk icerse de digerleri kolayca dagilan dogal duran konturler oluyor.

Nyx conceal correct contour paletindeki renkleri parmakla veya süngerle uygulamak en guzel sonucu veriyor. Parmakla uygulamak tam kapaticilik veriyor. Süngerle uygulamak biraz daha az kapaticilik vermesine sebep oluyor cünkü sünger az da olsa ürün emiyor.
Firca ile uygulamayin derim, cünkü ürün cok ince bir yapida degil, firca izi kalabilir.

Yapisindan dolayi benim icin günlük kullanabilecegim bir kapatici degil, cok cok dogal durdugunu söyleyemem fakat özel günler veya tam kapaticilik aradiginiz zamanlarda Nyx conceal correct contour paleti isinizi kolaylastiracak bir ürün.

Dedigim gibi bu aralar, morluklari kapatmak ve bronzer olarak, bazi renklerini severek kullaniyorum.




Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Yaaaa çok güzel bayıldım.Mutlaka alacağım

    YanıtlaSil
  2. Bu urun benim de ilgimi cekmisti, Nyx yeni acildiginda talan edildiginden kendime uygun rengi bulamamistim. Bir ara gidersem bakacagim tekrar. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder