Purederm soyucu gözenek temizleyici ped


Merhabalar,
Türkiye´ye gelince Gratis´ten merakima yenik düsüp aldigim ve kullandiktan sonra oldukca sevdigim bir ürün paylasmak istiyorum.

Purederm soyucu gözenek temizleyici ped

1 paket icerisinde 1 adet bulunuyor ve fiyati 2,5 lira idi yanlis hatirlamiyorsam.



Purederm soyucu gözenek temizleyici pedin arka kisminda Kore üretimi oldugu ve hayvanlar üzerinde test edilmeden gelistirildigi belirtilmis.
Kore cilt bakim ürünlerine ilgi büyük bu aralar :)
Tüm cilt tipleri icin uygun oldugu ve paraben icermedigi de belirtilmis.



Icerik kismini merak edenler varsa diye, resmi mümkün oldugunca genis paylasiyorum, umuyorum görüntü kalitesi okunmasini mümkün kiliyordur.

Arka kisminda yazan aciklama su sekilde;
Cift tarafli ve önceden nemlendirilmis Purederm soyucu gözenek temizleyici ped, aloe, kolajen, cadi findigi ve hyaluronik asit ile zenginlestirilmistir.
Gözenekleri derinlemesine temizleyerek cildinizi yumusak ve pürüzsüz hissettirir.
Pedin bir yüzü cildinizi narince soymak icin dokulu olarak, diger yüzü ise ciltte birikmelere sebep olan ve gözenekleri tikayan kirleri, yaglari ve makyaj kalintilarini arindirmak icin pürüzsüz olarak tasarlanmistir.
Purederm soyucu gözenek temizleyici ped cok daha pürüzsüz ve temiz bir cilt yüzeyi icin cildi temizler, soyar, ton verir ve nemlendirir.



Bahsedildigi gibi pedlerin yüzeyi farkli fakat yumusacik, cildinizi cizermis gibi sert bir dokusu yok.

Kokusu tuhaf, benim icin hos bir koku degil.

Paketi actiginizda cok islak olmayan ama nemli bir ped ile karsilasiyorsunuz ve siz uygularken kuruyor. Ben kuruyuncaya dek, bastirmadan uyguluyorum.

Hemen alttaki ilk resim tirtikli microfiber ön tarafi. Parmaklarinizi pedin ön ve arka kismi arasindaki cepe gecirebiliyorsunuz.
Benim hissettigim bu kisim derin temizleme ve ölü hücreleri soyma islevi görüyor.
Cildimin temiz oldugunu düsündügüm zamanlarda yani makyaj cikarilmis, yüz yikama jeli ile temizlenmis cildime uyguladigimda bile cikan kirli görüntüyü size anlatamam :/
Gözeneklere biriken derin kirlerin nasil temizlendigini ve pede geldigini görünce cok sasirmistim. Pedi uyguladiktan sonra siyah noktalarimin azaldigini da gözlemledim temizledigi icin ama tamamen bir temizlik saglamadi yine bir siyah nokta bandi yapiyorum.
Bazen ise siyah nokta bandi uyguladiktan sonra üzerine bu pedleri uyguluyorum ki tam bir siyah nokta temizligi oluyor.

Pedin temizlik vaadine katiliyorum ama soyma vaadine katilamiyorum. Cildimde kahverengi lekeler var ve bu lekelerde bir soyulma gözlemlemedim. Sirf bu etkisini görebilmek icin de kistan bu yana her hafta düzenli kullandim fakat lekelerde acilma olmadi. Türkiye´ye her geldigimde alip yedekledigim dogrudur. 
Ciltte soyma etkisi oldugundan cok gunese maruz kalacagim zamanlarda kullanmamaya dikkat ettim. Her ne kadar gunes kremi kullansam da yine de mevcut lekelerim kötülemesin, cogalmasin diye dikkat etmeye calisiyorum.
Genel olarak exfoliating yani soyma etkisi olan ürünleri kullanirken sizler de buna dikkat edin, aksi halde leke olusumu gözlemleyebilirsiniz :/

Uyguladiktan sonra cildimdeki pütürcükleri gecirdigini ve pürüzsüz yaptigini da eklemeliyim.





Cildi pedin diger tarafi ile temizledikten sonra cikan kalintilardan arindirmak icin ise diger tarafini kullandim söylenildigi gibi.

En son olarak ise bol su ile cildimi yikadim.



Her kullanimdan sonra cildimi kizartti diyebilirim fakat 15-20 dakika icerisinde gecti kizariklik.

Herhangi bir olumsuzluk yasamadim, cildimi irrite etmedi, sivilceye sebep olmadi.
Kahverengi lekelerim ve sivilce izlerim uzerinde renk acici bir etkisini gözlemlemesem de, derinlemesine temizlemesi ile almaya ve kullanmaya devam edecegim bir ürün.

Cildinizin temiz oldugunu dusundugunuzde Purederm soyucu gözenek temizleyici pedi uygulayin, cikan kirlere inanamayacaksiniz. O zaman neden bahsettigime sahit olacaksiniz ;)

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Alıp düzenli kullanmam lazım benim de bunu aslında 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder